Dana Pembangunan Markaz Tarbiyah Al-Mahmudiyah

Dana Pembangunan Markaz Tarbiyah Al-Mahmudiyah

Minda Mumtaz.

Minda Mumtaz.
Formulasi Makanan Sunnah untuk Perkembangan Minda & Kecerdasan Badan

Wednesday, February 3, 2010

Perhatikan awan maut sekeliling kita

Salaam, selepas suboh sekitar minggu lepas, nampak awan aneh ini di udara. panggil keluarga untuk lihat. kebingungan beberapa ketika dan akhirnya terjawab dengan artikel ini.

sumber: http://amkns.blogspot.com

Wujudkah alat yang boleh mengubah cuaca, menyebabkan kemarau, hujan lebat, ribut taufan, banjir, puting beliung, tsunami dan gempa bumi ?


Ianya semakin banyak diperkatakan dewasa ini. Dan ianya dikaitkan dengan sistem HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program).

HAARP dikaitkan pula dengan pembentukan jejak awan yang aneh iaitu “chemtrail” atau “jejak kimia” yang membentuk jejak putih panjang di langit.

Dikatakan HAARP menggunakan gelombang radio dengan voltan tinggi untuk memanipulasikan antara ionosfera.

Cuba perhatikan disekeliling kita adakah kita dapat melihat awan seperti Chemtrail ini. Chemtrail ini juga dikaitkan dengan Cloud of Death atau Awan Maut.

Ianya seperti awan selepas kapalterbang lalu, dalam jumlah yang banyak, tetapi tiada kelihatan atau kedengaran ada kapalterbang di udara.

Oleh itu perhatikanlah awan-awan disekeliling kita, sekiranya ada kelainan dari yang biasa.

Apa pun banyaklah ingat kepada Allah. Hanya kepada Allah kita akan kembali dan berserah. Buatlah persiapan sebelum mati, solat fardu jangan tinggal.

Buat semua yang Allah suruh, tinggal semua yang Allah tegah.







1 comment:

Ust Halim Nasir said...

Subhanallah...............