Dana Pembangunan Markaz Tarbiyah Al-Mahmudiyah

Dana Pembangunan Markaz Tarbiyah Al-Mahmudiyah

Minda Mumtaz.

Minda Mumtaz.
Formulasi Makanan Sunnah untuk Perkembangan Minda & Kecerdasan Badan

Thursday, December 23, 2010

BN Cuma Nafi 1Malaysia bukan tiru 1Israel tapi pasai kawan dengan APCO tak kata apa pulak..!!!




Nampaknya, kerajaan 1Malaysia lebih percaya kepada surat afidavit yang dikeluarkan secara tergesa-gesa oleh APCO Worldwide itu daripada memberi keadilan kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membela diri.

Anehnya, Menteri UMNO Nazri Aziz itu tidak menafikan kontrak syarikat terbabit dengan Kerajaan Malaysia. Sedangkan ada bukti dokumen APCO memberi perkhidmatan kepada Kerajaan Israel dalam berbagai bidang termasuk bidang keselamatan. APCO hanya menunjukkan surat penafian sedangkan mereka tidak menafikan bahawa perjanjian itu adalah palsu semata-mata.

Ini bermakna, kemungkinan besar terdapat arahan sulit agar APCO dan pengasas 1Israel itu mengeluarkan surat penafian terbabit demi menyelamatakan imej UMNO BN dan 1Malaysia yang semakin tercalar sekarang ini. Malah, ramai yang hairan kenapa Nazri mengatakan Anwar sudah dipanggil untuk membela diri sedangkan Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen langsung tidak pernah memanggil beliau untuk menunjukkan bukti tentang dakwaannya itu.

Makanya, ini menguatkan hujjah kita bahawa memang 1Malaysia adalah mendapat ilham dari 1Israel. Jika tidak, bagaimana ia boleh ada persamaan dari segi namanya. Malah, selain Malaysia ia juga melibatkan negara jiran kita iaitu Indonesia. Apakah ini semua secara kebetulan?[pahangdaily] via kedahlanie.

No comments: